Asistent/ka obchodu a zákaznického servisu

Náplň práce

  • příprava nabídkových dokumentů
  • administrativa smluvních vztahů
  • komunikace a koordinace zakázek s českými i zahraničními klienty 
  • příprava marketingových podkladů
  • příprava reportů a další administrativní podpora dle potřeby

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office, rychlé psaní na klávesnici)
  • schopnost operativně, samostatně a efektivně řešit vzniklé situace
  • komunikační dovednosti (telefonická, osobní, e-mailová komunikace)
  • spolehlivost, proaktivita, zodpovědnost, pečlivost a dodržování termínů
  • týmovost
  • pozitivní přístup a příjemné vystupování
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • znalost německého jazyka výhodou

Nabízíme

  • zázemí silné a stabilní společnosti
  • stravenky
  • program zaměstnaneckých benefitů
  • sleva na výrobky společnosti
  • finanční růst v závislosti na osobním rozvoji
  • osobní hodnocení na základě přístupu a výkonu
  • nástupní mzdu ve výši 20 000 ‒ 30 000 Kč

Místo výkonu práce: Lesonice u Moravských Budějovic
Nástup: Ihned

V případě zájmu zašlete životopis a motivační dopis na adresu info@agstavtrebic.cz a vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.

Více informací na www.agstav.cz/kariera